Platby na internetovych obchodech

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Pondělí Červenec 25 10:02:38 CEST 2011

Ja bych rekl, ze ta preference dobirky u opakovanych objednavek je
tim, ze lide porad jeste maji v podvedomi zakodovane, ze prevod trva
dlouho a prodluzuje to dobu, za kterou "hracku" dostanou.

Jen pro zajimavost, tu vyrazne vetsi bezpecnost pri prijimani karet je
treba mit pokud je clovek resi sam nebo i pri 3d secure? To bych si
predstavoval, ze bance poslu pres https castku a id objednavky a ona
mi vrati identifikator platby nebo hash nebo tak neco...