totalne vybita Lion baterka

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 25 08:26:24 CEST 2011

Nepisete jak jste je nabijel. Pokud normalnim beznym nabijecim proudem
tak maji po smrti.

Jedina moznost je zkusit je dotahnout na nejake bezne provozni napeti
velmi malym proudem - radove mA - trva to dlouho. A az pak nabit nejakym
beznym nabijecim proudem - treba 0.3C.

I pak ty baterky nebudou jako driv, ale timto postupem vetsinou zustane
aspon zachovana funkcnost a kapacita, jen se vyznamne zvetsi Ri. Budou
tedy velmi mekke.

Radek Vicek