RE: Oprava/lepeni mramorove desky

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Neděle Červenec 24 12:57:20 CEST 2011

Mramor se primarne lepi vysokopevnostnimi epoxidy, pokud potrebujete vyplnit nejaky prostor pridava se jako plnidlo mramorovy prach, vypada to pak kodobne jako puvodni mramor.
Podlepovat to sololitem nema cenu, pokud necim, musite to podlepit necim co ma stejnou nebo vyssi tuhost nez mramor a pritom to ma stejnou teplotni a vlhkostni roztaznost.
Jak to resit, oddelte funkci okrasnou a nosnou, tedy udelejte pod to nejaky nosny rost , mramor pak nebude namahan a nebude praskat. Pro samonosnou mramorovou desku musi byt sila mramoru >50mm, jinak to drive nebo posdeji musi prasknout.

PB

>Dobry den,

chci se Vas zeptat na drobnost jak slepit/svrtat mramorovou desku,
ktera je pouzita jako okrasa
v koupelne mezi umyvadlem a skrinkou?
Mramorova deska se rozpadla na ctyri kousky po asi 8 letech?
Lze ji podlepit sololitem?
Co takhle vyvrtat do desek diry a dat tam spaliky a slepit?

Diky moc za Vase cenne rady

P.S. Nevite o nejakem internetovem obchodu (velkem) na ruzne vyrobce
koupelnovych doplnku?
Zajimaly by me ceny v pripade, ze to nepujde opravit.

--
Best Regards / S pozdravem
Petr Hracek