[OT] odstraneni plisne z cyklisticke lahve

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Červenec 24 12:44:40 CEST 2011

No, dětem bych to raději moc nedával. Jak jsem se nedávno dočetl, tak
PET v kombinaci s kyselinou vinnou nebo jablečnou a horkem (láhev na
sluníčku) vylučuje ze sebe nějakou člověku nebezpečnou látku. Platí to
zejména pro limonády.

Ví se to, ale nijak masově presentované jsem to neviděl.

Pravda je, ze na kolo bych skleněnou láhev asi nedal.
ced