Re: Tektronix vevnitr

sesty.zpeti na seznam.cz sesty.zpeti na seznam.cz
Neděle Červenec 24 11:37:05 CEST 2011

Na bakalarku jde o celkem slusnou praci, pri soucasne urovni skolstvi a materialu s kterym skolstvi pracuje by slo i o slusnou diplomovou praci. V navrhu se taktne mlci o trigerovaci casti, kapku hodne to sumi. Osobne by me nejvice zajimolo reseni SW pro FPGA.
Bylo to mysleno jako protivaha, diskuze o cene a slozistosti osciloskopu, ktera pomijela podstatu prumyslove vyroby, tedy seriovost a rozmelneni nakladu pri pasove vyrobe viz pan FORD.

M.S.