Tektronix vevnitr

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 23 17:35:14 CEST 2011

 23.7.2011, 17:28:54

Ti nejlepsi cinani asi makaji pro stat. Prudka modernizace cinske
armady hold ty mozky potrebuje, tvrda cenzura internetu taky.
Druha vec je, ze zapad mnoho let nechaval v cine delat levne smejdy,
takze kdyz ted cinani zkouseji neco sveho, vice mene se drzi
zavedenych postupu.
No a treti vec je, ze cinske mysleni a vkus je trochu jine nez
zapadni, takze cinana proste ani nenapadne, ze by takovou funkci mohl
na zapade nekdo chtit, kdyz on ji nechce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz