Tektronix vevnitr

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Sobota Červenec 23 10:50:39 CEST 2011

Ja mam zasa pocit ze vam unika aktualny stav vyvoja vo svete. Cinania uz
nie su len skveli v kopirovani ale maju velmi dobre zazemie na vyvoj
ktory mnohi vedia vyuzit. Vzhladom na nedostatok prace a velkemu poctu
obyvatelov ceny vyvoja aj tam klesaju. Navyse aktualny stav v US je ze
nenapisete ani hello world bez toho aby ste neporusili SW patenty a v
europe sa ta slucka poslednu dobu tiez dost utahuje (tolko moj
subjektivny pocit).
Hold Cina uz nie je to co byvala a firmam v EU a US sa zmraka z mojho
pohladu na o dost horsie casy. Ak sa zlepsi support cinskych produktov
tak to mozeme zabalit tomu nebudeme vediet konkurovat pri aktualnych cenach.
Okrem ineho, pisete ze ten firmware potrebuje mnoho  clovekohodin
vyvoja. Ano je to pravda ale ten potencial tam je. Nech je vystrahou
cinsky Rigol (a ten je este relativne ten drahsi). Akekolvek ma
nedostatky na  hobby a aj pracu pouzitelny JE (skusil som si model
DS1224b, par veci mi v SW prekazalo hlavne mala hlbka pamate ale chodil
dobre).

PA