Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Pátek Červenec 22 21:55:00 CEST 2011

2011/7/22  <kral.j na centrum.cz>:
> Chtěl jsem odolat, ale nedá mi to. Dvě dcery, dnes už 34 a 32 let. Když byly malé, míval jsem na stole svoje "hračky" a třeba i pod napětím. Neuklízel jsem to i dva měsíce. Byt byl malý a uklizený stůl okamžitě zabral manželka pro svoje "hračky". Holky věděly, že na to nesmí sáhnout.

No tak to bych já osobně neriskoval, nechat si něco pod napětím na
stole a spoléhat se na to, že výchova byla úpěšná... Vloni jsme
zařizovali novej (staronovej) byt, Helenka se tam zmocnila nějakejch
šroubků a hned s nima k zásuvce 230V, byly vypnutý všechny jističe a
koukal jsem na ni, tak se nemohlo nic stát, ale měl jsem jasno, že ty
zásuvky musím nějak zabezpečit, resp. měl jsem jasno už předem a tahle
událost mi to jen potvrdila. Takže všechny zásuvky do novýho bytu jsem
koupil s clonkama a všechny prodlužky taky. Takže i když by našla
nějakej hřebík nebo drát a zkusila ho nacpat do zásuvky, nepodaří se
jí to. (Víte, co jsou clonky v zásuvce, ne?
http://elektrika.cz/data/clanky/podp030212 )

Elektřina zabíjí, tohle jsem prostě nechtěl podcenit ani omylem.

Pavel Kadečka