OT Re: Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 22 18:22:48 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 22.7.2011 od Pavel Kadečka:

> Máme holčičku, dva roky a dva měsíce,

Tak to jsi už propásl fázi "pozor". Bohužel. Na druhou stranu už
pomalu přijde doba, kdy se s ní budeš moct domluvit a napravit to,
pokud budeš chtít. Dá to víc práce, ale nic není ztraceno.

> ale chodím do práce, takže většinu času ji vychovává maminka.

Pokud maminku stejným způsobem poučíš, že na tvé věci se nesahá, tak
na to může dohlídnout. V tom není problém. Ani já netrávím s dětmi 24
hodin.

> Naše dítě je ale trochu jiný než ostatní děti,

Každé dítě je jiné než osatní děti.

> je to prostě trochu raubíř. Od malička třeba poměrně málo spala a
> byla (a je) celkově dost uřvaná.

Všechny tři mé děti málo spaly a byly uřvané. Zeptej se mojí ženy, ta
z toho byla na prášky, prostě nespaly a nespaly. Ani jedno. Hodiny a
hodiny uspávání a pak chvíle spánku.

> A taky třeba nechtěla bejt v kočáru. Takže úplně běžně si manželka
> vyšla s kamarádkama a jejich dětma, jenže zatímco ty ostatní spaly v
> kočárku, naše si vyřvala, že ji ponese na ruce. Takže moje polovička
> jednou rukou tlačila kočár a na druhý nesla dítě.

Takže máš dítě jako my, tak to si jen myslíš, že není normální. Moje
tři děti jsou každé jiné a přesto se jako malé chovaly úplně stejně
jako to tvoje. Buď naprosto v klidu.

> A nesnažte se ani naznačit, že se neměla nechat zlomit, naše dítě má
> neuvěřitelnou výdrž, klidně dovedla řvát třeba hodinu aniž by se
> unavila.

Naše děti řvaly i několik hodin. Taky se nezlomily. Na jedno platilo
to, že se muslo pořád nosit, na další, že se muselo pořád posunovat
(ne houpat) po zemi v takové lehačce, na další zase jiné věci. Ale
jakmile se s tím přestalo, tak zase okamžitě začalo řvát.

Ne, tvoje dítě není jiné, věř mi.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601