Redukce TQFP-144.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Červenec 22 15:05:46 CEST 2011

Samozrejme neni problem nakreslit redukci - dokonce jsem nekde na netu
videl i podklady. Neni problem ji nechat vyrobit, ale kdyz chci par kusu
tak nemam naladu resit tyto veci. Proste koupim hotove a jdu.
Ja jen jestli o necem nekdo nevi. Pokud ne tak to samozrejme muzu koupit
z ebay soukrome a je to. Tech par kacek se da poresit.

Martin Hanek