Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 22 13:39:49 CEST 2011

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, July 22, 2011 12:02 PM
Subject: Re: Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Původní zpráva ze dne 22.7.2011 od Vojtěch Bubník:

> Přijeďte na návštěvu, můžete něco zkusit vysvětlit mému synáčkovi.
> Podotýkám, že je tvrdohlavý jako já a moje žena dohromady.

S tím se musí začít hned od malička, já jsem začal a neměl jsem nikdy
žádný incident, že by mi dítě sáhlo na věc, na kterou nesmí. Zatímco s
manželčinými věcmi si děti běžně hrály a zničily je, mně nezničily
nikdy nic.

Petr Zahradník, počítačový expert

Určitá pravidla má každý, ale asi bych musel být despotický a ještě synovi
zakázat kamarády domů.
Všechno je jednou poprvé. Děti jsou vynalézavé. A s věkem stejně musí člověk
povolit v zákazech.
Dítě taky musí vědět, že když něco rozbije, tak mu neutrhnete hlavu, ale
vysvětlíte, pomůžete mu to uklidit a vysvětlíte co a jak aby se to příště
nestalo.
Zakázané ovoce ...
Jistě všechny děti vědí, že na tatínkouvu bouchačku, která je v trezoru
nesmí ani sáhnout.
A pak taťka jednou nechá klíče doma a je malér.
Jindra Polívka