Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 22 13:22:41 CEST 2011

Jo jo, mám tři děti a když byly malé, tak jsem nacházel šroubky v kdejaké
díře, v nábytku, v šuplícich, v kapsách.
Taky se jim podařlo dostat šroubky skrze větrák do PC.
V mojích kapsách občas hračky z kindervajíčka, papírky bombóny.
Nikdy jsem je při této činnosti neviděl.
Děti jsou šikovné :-)
Jindra Polívka

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, July 22, 2011 11:48 AM
Subject: Re: Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Je pravdou, ze pokud si deti neco "oblibi" tak si to vetsinou nedaji
vymluvit.

Mam dva kluky (ted 10 a 5) a oba v okamziku kdy zacali chodit naprosto
neomylne obraceli naruby vrchliky vejskacu na sloupovych reprobednach.
Nejdriv jsem je prelepil izolepou a nakonec je odvezl. Pri te
prilezitosti jsem nasel uvnitr celou lodnu hracek, kterou nahazeli
deticky basreflexem dovnitr.

Radek Vicek