Tablet a Tux Paint (bylo Ochranne kryci sklo pred LCD televizi)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Červenec 22 12:15:23 CEST 2011

Dobrý den,

také s přidám k dotazu, jaký tablet na to pořídit. Zrovna to řeším.

Malý Pavel Poucha (budou mu 3 roky) si vždycky půjčí můj iPhone, sám si ho
odblokuje, nalistuje obrazovku s aplikací malování a maluje. Což by mi tak
nevadilo (už jsem mu vysvětlil, aby nikomu nevolal), až na to, že:
a) obrázek se maže zatřesením telefonem, takže s ním buší o všechno možné
b) telefon pak musím umýt jarem pod tekoucí vodu.

Nějaký levný tablet s šikovnou aplikací by byl fajn.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com