SW na zobrazenie velkych dat, napr. z osciloskopu Re: Jaky osciloskop koupit?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červenec 22 11:35:03 CEST 2011

Podla obrazkov na stranke a manualu to vyzera dobre, aj ked CSV subory
sa neuvadzaju. Mozno by nebol problem ich skonvertovat do niektoreho
podporovaneho typu.
Zatial sa mi nepodarilo rozbalit verziu pre Win32 (exe ano, ale archiv
dll-iek sa mojim rozbalovacim nastrojom javi nejaky zmatocny). Ked
bude cas, skusim pohladat nejaky vhodnejsi rozbalovac, pripadne iny
download.

miro