Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Pátek Červenec 22 11:23:02 CEST 2011

Přátelé, nasadil jsem si brouka do hlavy, stává poměrně často, že si
někdo rozbije LCD displej na televizi, buď na ni něco hodí (např.
vyletí z ruky ovladač Wii při hře) nebo do ní děti něčím třísknou. Ani
nevím, jestli se to pak vyplatí opravovat. Tak dumám o nějakém krycím
skle. V případě montáže TV na zdi by to nebyl až takový problém, kolem
televize by byly ve zdi přivrtané sloupky a do nich upevněné sklo,
uříznuté na míru, zabroušené hrany, s vyvrtanými dírami pro šrouby pro
upevnění do těch sloupků.

Muselo by to být nějaké bezpečnostní pevné sklo, zřejmě lepené, aby se
při nějaké té nehodě nerozsypalo na kusy.

A muselo by být přitisknuté na televizi, protože když by tam byla
mezera, bude se tam prášit, polezou tam mouchy apod. a bude problém to
tam čistit.

Co si o tom myslíte, je to dobrý nápad?

Na závěr bych dodal, že to je z mojí strany jenom teoretická úvaha,
protože LCD televizi ani nemám, mám zaím klasiku s CRT obrazovkou a ta
se tak lehce nerozbije. Nicméně jednou ji budu muset vyměnit a pak se
teorie změní v praxi.

Pavel Kadečka