OT: zvukova karta

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Pátek Červenec 22 10:48:19 CEST 2011

Problem je potreba rozdelit na minimalne tři
1. Operační system - Windows pro tyto účely nevhodný (do XP určitě další
nemám odzkoušený), lepší linux

2. zvukovka a ovladače

3. Program pro záznam - je zapotřebí aby šel spustit několikrát a bylo
možno jej i konfigurovat zvlášť. Nejlépe aby umožnil nahrávat data v
komprimované podobě. Je potřeba, aby to byl novější program aby dokázal
obsloužit velký soubor (2Gb a více) nebo aby postupně nahrávku sám dělil
na několik menších částí.

JL