OT: zvukova karta

Pátek Červenec 22 09:01:01 CEST 2011

2011/7/22 Šula Miloš <sula na rps.cz>:
> Zdravím,
> můžete mi dát někdo tip na zvukové karty pro WINXP/Win7 , které
> bezproblémově fungují současně ( 2-3karty ) v jednom PC a drivery jsou
> napsány tak, že to při dlouhodobějším nahrávání ( cca aspoň týden ) nespadne

Čekáte, že čirou náhodou narazíte na někoho, kdo má PC se třemi
zvukovkami a nahrává týden v kuse? IMHO vám nezbyde než dál
experimentovat:

Nelevnější nová PCI zvuková karta stojí do 300 Kč, nejlevnější USB
zvuková karta do 50 Kč, např:

http://aukro.cz/usb-audio-zvukova-karta-5-1-nej-cena-i1721756445.html

Sám jsem měl v PC dvě zvukovky, jedna Creative Labs Sound Blaster
Live! v PCI slotu a druhá nějaká integrovaná CMI. Chodilo to, ale
týden v kuse jsem nikdy nenahrával.

> Zkoušel jsem několik starších soundblasterů, ale s nimi jsem měl jen
> samé problémy. Buď nefungovalo současně v jednom PC 2 a více karet, nebo
> nešly sehnat drivery ( nechápu, že creative na svých stránkách suše uvede že
> produkt skončil  - a drivery si hledejte kde chcete )

Drivery na starý HW se dají najít např. tady, ale pro stažení je tam
asi potřeba registrace (zdarma): www.driverguide.com

Pavel Kadečka