Jaky osciloskop koupit?

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Červenec 22 08:15:01 CEST 2011

Pro offline zpracovani dat se mi osvecil gnumeric. Zkousel jsem openoffice; dosla mi RAM v PC, pomale, excel to samy a az
s gnumericem jsem byl schopny neco dopocitat a zobrazit v rozumnem case s tou trouskou RAM co mi ze 2G zbyva.
(dve, tri blbe napsane javove aplikace dokazou sezrat neuveritelne mnozstvi pameti :-( )
ced