OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pátek Červenec 22 02:16:48 CEST 2011

Dne 21.07.2011 21:46, Pavel_t napsal(a):

> Jo toto reseni se zacina objevovat cim dal casteji. Taky chceme zkusit
> napsat read only mass storage disk s driverem a jednoduchym manualem
> prave do te meteostanice, kterou zde kolega Poucha zminil v jinem
> vlakne. Jenze otazka jestli na to bude cas, jestli se to vubec povede
> (mysleno spolehlive funkcni) a pak taky jestli to neni kontraproduktivni
> kdyz pri behu zarizeni krome komunikacniho portu se vytvori i dalsi
> disk. To by ale slo osetrit treba konfiguracni propojkou. Nicmene toto
> neresi problem s CD protoze by to zatim bylo jen u par novych zarizeni a
> [...]

Dobrý den,

za sebe mohu říci, že by se mi speciálně u té meteostanice více než
automatická instalace driverů pro Windows hodila varianta, kterou nabízí
Giom3000 Ethernet - tedy http, telnet a SNMP protokol, hlavně kvůli
tomu, že si s ní pokecám, i když nemám k dispozici počítač s Windows.
Meteostanic s panenkama a panáčkama je na trhu plný pytel, ale na
slušnou sadu meteosenzorů all in one za ne moc dlouhé kačky
připojitelnou na domácí automatizaci se mi zatím nepodařilo narazit.

JF