Jaky osciloskop koupit?

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:21:51 CEST 2011

> Ma predstava je min 2GSPS 350MHz a nejaka vetsi pamet, idealne vetsi
> LCD a ethernet,ale to uz chci asi moc, poradite po cem se
> poohlednout?

Tento tyden u nas byl prodejce osciloskopu LeCroy (divim se, ze Balu je
tu nepropagoval). Predvadel nam pristroj srovnalelny s radou Tektonix
MSO4000 z niz jeden pristroj mame. Samotne mereni nemuzu hodnotit nebot
predvadel jen par set kHz. Funkce jsou u obou podobne ale zobrazeni a
ovladani bylo velmi pekne a nas Tek vypadal jak chudy pribuzny. Samotne
nastaveni vertikalu a horizontalu je klasicke tlacitky a knofliky ale
treba na kurzory, zoom a mereni je vyborny touchscreen.

Ten by Vam sice manzelka taky nedovolila vzhledem k tomu, ze cena je
velmi podobna. Nicmene nas upozornil na akci vyprodeje (pry celosvetova
akce) nejakych snad predvadecich kusu rady WaveSurfer, ktere jsou dost
zlevnene (tusim 25%). Nejlevnejsi stoji kolem 100.000kc ale maji jen
1GSps. Zase pry jsou v cene i moduly pro analyzu sbernic a nejaky
upgrade ci co.

Pavel

P.S. Admin sice napsal stop ale predpokladam, ze se to tykalo jen casti
vlakna, ktera smerovala k politice misto k osciloskopum...