Jaky osciloskop koupit?

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Červenec 21 21:44:58 CEST 2011

Mam doma 3000ckovu radu tych Agilentov .
Je to naozaj skvely skop za danu cenu.  Samozrejme po tom ako mi dosiel
som ho podrobil pitve a zaujimalo
ma ako je spraveny atenuator a pod. Je tam QFN s napisom Agilent plus
nejake smetie dookola par tranzistorov. Dve relatka.
Upozornujem ale ze je to len 200MHz verzia. Ked by bol zaujem mam to
pofotene zovnutra ako to vyzera.
Nanestastie tento osciloskop asi nebude splnat tazatelov predpoklad
350MHz sirky pasma nakolko verzia s touto sirkou stoji viac >5000e.
200MHz verzia plus minus 3200e. Z tohoto pohladu by som asi skorej
skusil HMO3522 alebo HMO3524 od Hamegu. U mna to boli horuci kandidati.
Peter Adamec