Re: ot: kruzky elektroniky pre decka

Petr P Rteppa na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 19:18:25 CEST 2011

Tak já si dovolím napsat, proto že s dětmi dělám a pokud budu vidět na maličké součástky tak snad ještě budu, a je to o tom co je chce člověk naučit, pokud programovat, tak snad ani pájku nepotřebuje, leč já stále učím děti pájet a vědět co je odpor, kondenzátor a i jak vlastně pracuje tranzistor a jak pracuje hradlo. A s podivem je to zajímá a i ti kteří prošli kroužkem a občas se potkáme se baví o bastlení s rozkoší. Takže můj názor, kdo chce pájet a vědět o podstatě součástek tak u těch odporů, tranzistorů či hradel musí začít. Co bude v budoucnu to už záleží na tom co a s čím se bude adept potkávat. Ale znalost ohmova zákona a jiných základů určitě není na překážku dalšího rozvoje. Tolik jan na to zda součástky zahazovat či ne. Já je používám. Tak tak já. Přeji vše pěkné. Petr Žák