Jaky osciloskop koupit?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 21 17:34:34 CEST 2011

Bylo to mysleno jako nadsazka a ukazka argumentace u pripadne evropske komise, popravde jinak nevim proc ma farnell v ceniku FPGA za 1/4 mega.
Cinane se jaksi stali svetovou technologickou spickou, naproti tomu USA se pomalu, ale jiste stava rajem sjetych multikulturalistu., jinak receno jak cina tak
nekteri cinani dnes disponuji nepredstavitelnymi penezi. viz obchodni deficit USA vuci cine 350 miliard dolaru.
J.