Re: Jaky osciloskop koupit?

sesty.zpeti na seznam.cz sesty.zpeti na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 14:48:54 CEST 2011

My jsme dal, u nas zena resi takove ty obycejne veci jako co koupit, kam na dovolenou a ja resim to podstatne, jako nas postoj k Taiwanu a tak. :-)
Rozumne, je to drahe a nechce se mi utratit castku jak za auto, za plastovou pixlu, cloveku ujede ruka a kdyz se dym ponekud rozplyne muze si jit hodit masli ...
Rekl bych ze tyto meraky jsou ukazkovy priklad nedostatku konkurence.

M.S.