kleste stripax - problem ?

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Čtvrtek Červenec 21 14:08:18 CEST 2011

Ty Knipexy vypadaji jako byvale "madarky" jestli to někdo pamatujete. Ale při blizsim ohledani fotek je to kapku vyssi Level :-)

cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Thursday, July 21, 2011 11:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: kleste stripax - problem ?

Moje se musí taky docvaknout az na konec. Ale od doby co jsem si koupil kleste Knipex 121202 ty Stripaxy beztak nepouzivam :-)

Ales Prochaska

> Dobry den.
> Mam tu na stole jedny z poslednich verzi techto klesti a oproti
> starsim kusum co se po firme povaluji, tyhle nejak "krcej" drat.
> Starsi verze po zmacknuti zacnou odizolovavat a pri jakemkoliv
> povoleni, se nejdrive povoli stahovaci celisti a pak az nakonec to
> pusti puvodni drat.
> Ty nove(podle me az ted, driv, po koupi to nedelali) zacali delat, ze
> pri povoleni se stahovaci celisti nepovoli a "krci" mi to drat. Musi
> docvaknout az nakonec a tam se celisti povoli.
> [...]

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.