kleste stripax - problem ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Červenec 21 11:24:50 CEST 2011

Dobry den.
Mam tu na stole jedny z poslednich verzi techto klesti a oproti starsim
kusum
co se po firme povaluji, tyhle nejak "krcej" drat.
Starsi verze po zmacknuti zacnou odizolovavat a pri jakemkoliv povoleni,
se
nejdrive povoli stahovaci celisti a pak az nakonec to pusti puvodni
drat.
Ty nove(podle me az ted, driv, po koupi to nedelali) zacali delat, ze
pri povoleni se stahovaci celisti
nepovoli a "krci" mi to drat. Musi docvaknout az nakonec a tam se
celisti povoli.
Ted nevim jsestli je to u tech starsich efekt opotrebovani, tedy ze
drhnou, coz
mi ale vyhovovuje a proto to u novejsich nemuzu pozadovat :-).
uz jsem ty nove skoro cele rozebral, jestli tam neco nezapadlo, ale
vysledek je bida.
Muzete to nekdo zkusit na svojich, tedy jestli se celisti povoluji
okamzite pri jakemkoliv
zpetnem pohybu, nebo se musi docvaknout az na doraz ?
Dekuji.
tomik.