nouzove osvetleni

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 20 22:41:26 CEST 2011

On Wed, 20 Jul 2011, Čestmír Dobosz wrote:

> Reseni relatko je tak trivialni, ze premyslim jak tam ten kabel dostat aby majitel nevedel.
> Co jsem tak hledal ty RF klumprty tak se vetsinou prijimac a vysilac "paruje" takze by soused
> nemel rozsvecovat sousedovic lampu :-) Nicmene nic kloudneho nemohu najit.

Kdyz uz tak uz - pokud je majitel bohaty a je nutna dratova cesta, tak
muzete jit formou krabicek co prenasi ethernet over 230V~ a na ne pak
muzete povesit neco jako IP rele :-)

Myslim ze zrovna Papouch dela nejake krabicky ktere pres ethernet
prenasi stav vstupu jedne na vystupy na druhe a vice versa.