Re: [OT] Proclivani na JSD

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Červenec 20 15:45:02 CEST 2011

To jsem byl prosim ja... Pokud na zasilce nebo fakture bylo ICO, tak je treba trvat na tom ze je to firemni zasilka, ktere nemaji vubec predkladat (mimo jine treba proto, ze nejsou schopni pote dodat deklaraci kterou potrebujete).
Bohuzel, slova tamniho vedouciho o tom jak ma pouceny personal jsou evidentne vymysl. Vedouci sidli o patro niz, navsteva muze pomoci... Personal za prepazkami pouze opakuje mantru "zaplat nebo padej" a chova se arogantne.

A co s tim? Podejte reklamaci na neopravneny vyber poplatku za sluzbu, kterou Posta neposkytla, resp. neposkytuje. Jde to poslat postou, nebo podat na kazde poste. Je treba dolozit ze bylo evidentni ze jde o firemni zasilku - pruvodka, faktura - kde je uvedene jmeno firmy, ICO, nebo obdobny udaj.
Tolik vyjadreni odpovednych pracovniku, az mi prijde vyrozumneni o reklamaci, dam vedet :-)

Pokud zasilka byla na soukromou osobu, mate zrejme smulu.
V.