Slusna eloxovna na drobnosti - reference

Jan Martincek konfera na martincek.com
Středa Červenec 20 09:20:14 CEST 2011

Poslusne hlasim ze som GAMA prechvalil
Prislo nam 200 panelov, cena cca 3000 eur a kazdy je unikat.
Hrubka nedodrzana, zahlbenie dier vobec, kartacovanie uplne mimo - jedinne
co sa podaril je elox.

Takze poprosim radu ci pozna niekoho ZODPOVEDNEHO co pozna miery, vie citat
vykres a je primerane drahy tomu co produkuje + je v stave skontrolovat
polotovar podla vykresu a az nasledne robit 200ks

Dakujem

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Martincek
Sent: Wednesday, June 29, 2011 2:36 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Slusna eloxovna na drobnosti - reference

Myslite GAMA aluminium?
Pre nas robia - kvalita ako kedy :))
Problem je len ked chceme skriabany hlinik /kartacovany/ - to sa im
naposledy nepodarilo - Momentalne tam mame nieco vo vyrobe takze az to tu
bude dam report.

Inak viem ze niekde v Podjavorinskom Vyrobnom druzstve taktiez nieco
eloxuju. Chybovost bola vyssia ale robili uplne mini veci :) Niektore
zozrala kyselina - viac ma zarazilo ze mi to vratili rozozrate a na facture
to bolo akoze ok :) - ale vydiskutovalo sa to a uvidime ako to dopadne v
dalsej serii.

j.