Negative dry fotoresist - zkusenosti ?

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Červenec 20 08:36:50 CEST 2011

Ako som uz napisal, po roku skladovania folii (nie pripravenych dosiek)
som subjektivne nic nezbadal.

Ale rozdiel moze byt pri seriovej vyrobe, kde je definovany presny
technologicky postup a trochu pomalsie vyvolavanie ho moze komplikovat. .

Pri domacej vyrobe to az tak dolezite nebude. Ta zivotnost je urcena
skor zachovanim istych deklarovanych parametrov ako dobou realnej
pouzitelnosti. Doma bezne pouzivam materialy, ktore maju davno po
deklarovnej zivotnosti a ide to.

Ako hovoril byvaly kolega: Nehovor o tom nahlas, on ten material nevie
ze je po zaruke :)

-m-