Re: OT: Zásilky z Ciny

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Červenec 19 19:50:05 CEST 2011

Pridam dalsi zazitek
Balicek nikoliv z Ciny, ale USA, cca 2000Kc. Ponechme stranou, proc
chteji fakturu, kdyz ji maji a vsechny americke shopy prohlasuji, ze
cenu falsovat nebudou kvuli nejakemu jejich zakonu. Po asi tydnu
zpracovavani balicek dorazil na postu, oznamena cena 590. Na prepazce
mi nauctovali 770 s tim, ze to blbe napsali bez poplatku. Prevzal jsem
a nedalo mi to (castka byla proti ocekavani vysoka), tak koukam na
papiry. Na Poplatkovem listku (vytisk z laserovky) je 410 dph + 180
poplatek = 590. Na potvrzeni o zaplaceni (to co tisknou na jehle na
prepazce) je Spoje 690 + doplatne 180. Na prepace mi rekla, ze je to
tak v pocitaci a nic s tim neudela. Vedouci neco podobneho s tim, ze
je to divne a vzala si telefon s tim, ze zkusi zjistit.

Tak jeste porad doufam, ze to dopadne...
KR