Re: OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Červenec 19 14:45:44 CEST 2011

Ono by leckdy stačilo mít FTP na kterém budou bez ladu a skladu
uloženy všechny drivery které byly kdy nabízeny ke stažení a které
přežije všechny změny webů. Kdo ví, co hledá, tak najde a kdo potřebuje
průvodce typu "Je váš počítač PC nebo MAC? V případě nejistoty se
zeptejte svého administrátora" tak si holt koupí nový výrobek :-)

Ales Prochaska