RE: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Červenec 19 09:37:48 CEST 2011

Dobrý den,

dělá se to tak, ale ne u všech zařízení to lze, často se nejedná o USB
zařízení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, July 19, 2011 9:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: CD mít či nemít, to je oč tu běží

možná jsem špatně pochopil jak ty věci dneska fungují - ale nedělá se to
náhodou tak, že ovladače se instalují přímo z toho zařízení? Když jsem
koupil tiskárnu Photosmarth od HP, podle návodu jsem jen připojil kabel
a proběhl autoinstall. No dobře, Windows mohly mít ovladač v sobě ale
spíš věřím tomu, že ho tahaly z tiskárny. Když jsem si koupil nahrávátko
Zoom H2, probíhalo to podobně až na to, že počítač toto zařízení
skutečně neznal a pro začátek ztahování ovladače jsem na krabičce musel
zmáčknout enter, což v návodu nebylo :-( Není náhodou tohle nový (a
podle mě užitečný) trend?
Jinak ohledně ovladačů jsem bojoval se starou tiskárnou HP840C. CD k ní
bylo, ale ovladače pro DOS a Win 98. Na tehdejší XP to ještě
nainstalovat šlo. Jenže pak na novější verzi XP a to už ovladač odmítalo
nainstalovat. Výrobce pro tak starou tiskárnu už podporu nedělal (přece
chtějí prodávat nové), takže mi CD bylo na nic a nakonec jsem na netu
našel, který dobrák ovladače upravil (nebo napsal znova?). Takže dobrého
přístupu výrobce ke svým starším produktům bych si vážil víc, než toho CD.
Anděl

Dne 19.7.2011 8:28, Kručinský Ladislav napsal(a):
> Dobrý den pane Poucho.
> Můj názor je, že pokud se na výrobku uvede typ a URL a ta adresa bude
fungovat, je to nade všechny CD nebo Flash. Přece jen (a to se pokládám za
konzervativního jedince) internet je dneska základní zdroj všech informací a
pokud Vám firma pojede tak lze předpokládat že internet bude funkční a pak
už jen ho mít přehledný aby se dalo zadat "typ výrobku" a "ovládače" a mít
možnost stahovat.
> Přesvědčil jsem se nedávno třeba u Lantronixu, že to tak jde.
>

> L. Kručinský

Behalf Of Pavel Poucha
> Sent: Monday, July 18, 2011 3:51 PM
> To: 'HW-news'
> Subject: RE: CD mít či nemít, to je oč tu běží
>
> Lisovaná CD použít nemůžeme, obsah se neustále mění. Máme aplikaci, která
CD vytváří automaticky z našeho webu. Samozřejmě se vždy pálí několik CD
předem, ale "neaktuálnost" CD je tak stlačena na minimum.

> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> pavel.poucha na papouch.com
>
> Papouch s.r.o.
> Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
> Tel. +420 267 314 267-8
> Fax +420 267 314 269

Behalf Of Jaroslav Lukesh
> Sent: Monday, July 18, 2011 3:33 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: CD mít či nemít, to je oč tu běží
>
> Lisované Cd při takovém objemu je daleko levnější.
>
> Nenaštvalo by to, ono to tak mnohde už je.

je stejně na webu. CD by pak bylo jen na vyžádání (například zatržením
políčka při objednávce v e-shopu). CD je sice levné, ale musíme jej pálit,
což je cca 15 Kč celkem. Vynásobeno cca 4000 ks/rok už to dává zajímavou
částku.

> Osobně když si nějaký produkt koupím, na CD ani nekouknu. Myslím si tedy,
že

> 95% CD letí rovnou do koše, ale třeba je to jen můj názor.
>
> Zajímalo by mě tedy:
>
> Naštvalo by vás, kdybyste u produktu našli jen stručný tištěný manuál (tak
jako dosud) a  odkaz, kde stáhnout ovladače a podrobné manuály?