[OT] Nove nadzvukove dopravni letadlo

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Pondělí Červenec 18 15:53:48 CEST 2011

A proč, s plazmou přijde do styku jen pólový nástavec, i když nevím zda
při těch supravodivých indukcích má smysl. Samotné supravodivé vynytí
bude o kus dál, dobře izolované.
No ono kdyby to bylo jednoduché, tak už to dávno létá ve vzduchu, třeba
k realizaci takového motoru dopomohou i nějaké zkušenosti z Cernu.
Lubor