OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Červenec 18 15:12:05 CEST 2011

On 18.7.2011 13:46, Pavel Poucha wrote:
> Dobrý den,
>
> chystáme se zadat další výrobu CD a tak jsme s kolegy začali diskutovat,
> zda CD s ovladači a podrobnými manuály k produktům dávat, či ne. Protože
> vše je stejně na webu. CD by pak bylo jen na vyžádání (například
> zatržením políčka při objednávce v e-shopu). CD je sice levné, ale
> musíme jej pálit, což je cca 15 Kč celkem. Vynásobeno cca 4000 ks/rok už
> to dává zajímavou částku.
>
> Osobně když si nějaký produkt koupím, na CD ani nekouknu. Myslím si
> tedy, že 95% CD letí rovnou do koše, ale třeba je to jen můj názor.

> [...]

IMO by melo u cehokoli stacit quick start/error codes a velmi, velmi
rozumny webovy odkaz. CDcka jsou otravny a zastaraly.

Velmi rozumny odkaz:
a) kratky
b) zapsatelny rucne bez moznosti se splest
c) nikdy nemenitelny, i kdyz se web trikrat celej predela (mod_rewrite
je kamarad)
d) vytisteny i v QR kodu.

Offtopic rant: jestli me neco sere, tak je to 56 jazykovych verzi o
hovne ;) a pak taky manual pro 8 konfiguraci vyrobku a hromada textovych
odkazu na cislo konfigurace apod. Jako by bylo tak tezky vyrabet pdf
podle konfigurace prodane zakaznikovi.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.