OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 18 14:04:17 CEST 2011

Zdravim,

no tak urcite zalezi na konkretnim vyrobku. U spotrebky (televize,
lednicka, pracka atd) preferuju tisteny manual.
U technickych zarizeni, kde se predpoklada, ze uzivatel v dane oblasti
sleduje vyvoj, zarizeni prochazi nejakym vyvojem (treba drivery,
manualy, tech specifikace) preferuji support na netu. Uz jen proto, ze
to CD za par mesicu je naprosto k nicemu. Vetsinou jej ani nevybalim z
krabice a stejne stahuju vse aktualni z netu.

Takze ja osobne CD pribalene k vyrobkum nepreferuji.

Radek Vicek