Re: OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

František Burian BuFran na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 13:57:45 CEST 2011

Zdravíčko,

  Stává se mi dost často, že se dostanu k nějakému HW, ke kterému se "ztratilo" CD, a na webu výrobce už není produkt dostupný,
takže nelze ovladač dohledat. Za sebe si myslím, že CD k produktu patří. Sám mám doma databázi z "vyhozených" CD s ovladači a
pravidelně ke mně chodí lidi zachránit instalaci právě z důvodu, že onen driver už nejde pro danou kombinaci HW/OS stáhnout.

  Rozhodně bych CD nerušil, možná bych ale zavedl jak jste psal zaškrtávadlo CD s ovladači pro volbu zdali je uživatel chce či nikoliv.
Nápad je to dobrý. Otázkou je, zdali náklady na úpravy eshopu nebudou vyšší než případný zisk z nedodaných CD.

S pozdravem,

  F. Burian