digitalny generator nahodnych cisiel

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červenec 18 11:00:07 CEST 2011

sum je nahodny, ale v mojom pripade to potrebujem implementovat do fpga
a dalej spracovat filtrami aby som dostal sum s definovanou spektralnou
hustotou. Ale toto je samozrejme jedna moznost, analogovo samplovat
sumovu diodu alebo nieco podobne.
b.