OT Prijem madarskej digitalnej TV - rozuzlenie a (dufam) zaver

Sobota Červenec 16 06:08:11 CEST 2011

2011/7/15 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Bohuzial este ostal problem s televizorom, ktory sice mal audio-video vstup, ale nie cez SCART ale len 2xRCA, a ten blby TV si nepamata, ze bol prepnuty do external-in. Toto som nedokazal vyriesit inak, nez velkou sipkou namalovanou smerom k tomu spravnemu tlacitku na dialkovom ovladaci, dufam, ze ho starka nezapotrosi skor nez ho stihnem naklonovat na nejaky univerzal...

To by šlo vyřešit přes modulátor, pokud ho STB nemá, tak vyrobit ještě
jednu krabičku s modulátorem třeba ze starýho videa (tak to mám u malý
televize, která nemá vůbec žádnej AV vstup). Samozřejmě že tím obraz
oproti AV trochu utrpí, ale ta televize asi nebude žádnej zázrak, když
ani nemá SCART a starka to ani nepozná.

Pavel Kadečka