AC motory

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 15 15:14:00 CEST 2011

No, na to je predsa ta ista odpoved ako na otazku, ci je vykonnejsi 4-valcovy alebo 8-valcovy spalovaci motor tej istej kubatury.

Ono to bude suvisiet viac s rozbehovym momentom (pri danej frekvencii prip. priebehu frekvencie) nez s akymkolvek inym parametrom (menovite s maximalnymi otackami pri urcitej frekvencii), a to je dozaista zavisle od daleko viacerych konstrukcnych parametrov  nez len od poctu polov...

wek