Auto baterie 110Ah?

Pátek Červenec 15 12:31:54 CEST 2011

Myslím že po tak krátkou dobu se nic nestane. Kdysi jsem dělal tady pro
někoho z konfery spínač 700A/1ms. Napájené samosřejmě z baterek, je to
nejjednodušší. Když jsem to zkoušel z NiCd článků KPH100 (startovací
100Ah), vypadalo to že ty články mají velkou indukčnost, kterou vzhledem
ke geometrickému uspořádání desek nemohly mít ani náhodou. Po zatížení
spadlo napětí skoro na polovinu a možná tak 0,5 ms se zvedalo. Ale po
vypnutí proudu tam překmit téměř nebyl, takže se asi takhle rozbíhala
chemická reakce v článkách. Připojili jsme to na autobaterii a impulz
cca 1000A s napětím ani nehnul. Když to nic neudělalo při vybíjení,
předpokládám že když mezi nabíjecími impulzy poteče vybíjecí proud, ten
impulz s tím nic neudělá. Jinak pro plynování by napětí muselo překročit
cca 14,4V a pro intenzivní 15V. Pokud to tam ani v těch impulzech
nebude, je to v pohodě.
Anděl