Auto baterie 110Ah?

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Pátek Červenec 15 12:05:32 CEST 2011

Uvažuji že bych si ten přípravek postavil.
Může někdo kvalifikovaně popsat kdy začnou pulsy akumulátoru škodit,
vydrolovat hmotu z deskových elektrod? Vím že nesmí plynovat, ale jak
detekovat malé bublinky které se hned zase vstřebají, ale působyli by
kavitací. Začne akumulátor syčet? Viděl to někdo?
Má smysl hlídat impulsní napětí na článku pod dobu kratší než 1ms?
Myslím aby nepřesáhlo 15V?
Lubor