AC motory

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červenec 15 11:00:29 CEST 2011

Ano to tak je. Kupoval jsem na frezku asynchornak tusim 8 polu - moment
stoupa prakticky umerne.

Dulezite ale je, ze s momentem a poctem polu stoupa vyrazne hmotnost
motoru a to jak netocivych tak TOCIVYCH casti motoru.

To ma samozrejme dusledky v dynamice motoru... ;-)

Ta debata podle me nema moc smysl - kolega si vymyslel, ze tam chce
asynchronak tak si ho tam da. Chce jen abysme mu to posvetili, aby az to
nebude delat co ma mel ospravedlneni, ze si to myslelo vic lidi. ;-)

Radek Vicek