Re: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 11:33:41 CEST 2011

Znam, podle tohoto navodu a asi deseti dalsich jsem postupoval, nicmene
se dostavily pouze dilci uspechy (nakonec fungovalo castecne jen to, co
je na strankach quattro ke stazeni jako cely skompilovany adresar, ale
taky ne uplne... - mensi odchylka v HW a je to v pytli.) A zkompilovat
distribuce z repository to nejde, sekne se to na necem chybejicim (kdyz
pominu mensi komplikaci, ze kompilace trva 1-2 dny...)
No zase se k tomu po pul roce vratim, uvidime jestli je nejaky pokrok.
Chtel bych tam z vyukovych duvodu nacpat spis android... Abych nakonec
neskoncil u WinCE (ty jdou bez problemu :-P )