Re: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 10:40:41 CEST 2011

Obcas taky experimentuju s Linuxem, sice nejsem zdaleka expert v tomhle
oboru, spis naopak ale mam dojem, ze se nejak moc nabalil a vznikl z
toho moloch, ktery ma problem s funkcnosti a kompatibilitou prakticky
vseho... Proc je sakra problem najit funkcni distribuci na mini2440
(jeste jsem nenasel), proc to nejde zkompilovat a nakonec s androidem
taky stale resim nejake problemy... To distribuce, to jine problemy se
zakladnimi funkcemi i s aplikacemi... Na PC se mi zas vubec nepovedlo
rozchdit zobrazeni na MIVVY400 s ext. monitorem (displej je castecne
poskozen ale ani na nem)
Je to IMHO uz prehnane slozite a univerzalni.