RE: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Středa Červenec 13 18:07:56 CEST 2011

Otázka zní kdo Vám to posílá.
Není to třeba banka, nebo někdo podobný. U takových instutucí běhají různé
pro běžného smrtelníka exotické systémy jako AS400 pardon dnes tusim i5.
Případně to může být všelijaký packed decimal... bez zenalosti zdrojového
systému je to problém - vím o čem mluvím živíme se zpracováním dat. Pokud
chcete a můžete  pošlete mi na soukr. adresu vzorek toho zdrojového CSV já
se na to mrknu našimi nástroji.
jiri(dot)vojtek(at)javlin(dot)eu

J.V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiří Němeček
Sent: Wednesday, July 13, 2011 3:36 PM
To: konfera
Subject: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?

Zdravím konferenci,

pracujeme na automatizovaném zpracování faktur, které nám dodavatel
poskytuje v csv.
Bohužel se nám ale nepodařilo přijít na to, v jakém kódování soubor je.

Třeba "Telefonní číslo:" vypadá takto

54 65 6C 65 66 6F 6E 6E D5 20 DC D5 73 6C 6F 3A

tedy např.

í = 0xD5 = 213d
č = 0xDC = 220d

Zkoušel jsem import do XLS i OO (asi 50 typů kódování), ale čeština je
pořád pomršená.

Od tvůrce souboru se to bohužel nedozvím, výkon už bylo vymáčknout .csv
namísto .pdf.

Poradíte, co s tím?

Díky, Jirka