SAT dekodovaci karta Irdeto

Pavel Krafcik pavel.krafcik na gmail.com
Středa Červenec 13 15:45:58 CEST 2011

Dobrý den,

přecházejí na Irdeto, protože pro Cryptoworks končí podpora výrobce.

Chtěl bych upozornit, že existují tzv. přechodné karty ICE, což je
Irdeto, které se zvenku jeví jako Cryptoworks, pokud se strčí do
Cryptoworks čtečky - jenže to je jen teorie, která se ukázala jako
nepravdivá a drtivá většina čteček Cryptoworks si s takovou kartou
neporadí, včetně těch certifikovaných. Jediný výrobce, který exhumoval
vývojové týmy starých přijímačů, je Technisat. Upravili firmware pro
některé staré satelity, aby v nich pracovaly i ICE karty. To samé udělal
Mascom s CAM. Krásně se projevilo, jak několik různých CAM modulů se ve
skutečnosti lišilo jen nálepkou a cenou. Všechny, kromě Conaxových, se
přeflashovaly jediným novým firmwarem a umějí to samé.

Pavel Krafčík