OT Uklid - prodej nevyuzitych veci

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 12 23:28:27 CEST 2011

Zdravim,

na plynovku neni treba ZP (aspon zatim) - jste prvni takze je to vase.

Zitra to zabalim a poslu mate to za 3.100Kc (posta jde na mne) -
vzhledem k tomu, ze se zname z HWnews delsi dobu tak poslete penize na
ucet (dole v podpisu - dejte do zpravy prijemci vase jmeno)

napiste mi kam to mam poslat - poslu to nejspis obchodnim balikem takze
to tam ve ctvrtek mate

--
S pozdravem
Radek Vicek