Re: OT: na vikend elektro-ekologická debata

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 12 22:29:55 CEST 2011

 12.7.2011, 22:24:12

Kdyz se to bude davat na strechy a fasady, urcite obcas nejakej
montaznik spadne dolu a zabije se. I kdyby to byl jen jeden jedinej
clovek, furt je to o jednoho mrtveho vic nez ve Fukusime.
Nejake porovnani poctu mrtvych je treba zde:
http://nextbigfuture.com/2008/03/deaths-per-twh-for-all-energy-sources.html
Jenze melounystum nejde o lidi ale udajne o prirodu, takze je vlastne
tento argument irelevantni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz