jaké AA aku ?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Červenec 11 13:31:41 CEST 2011

Mam taky compact Canon na 2 tuzkovy a mel jsem Eneloopy. Sice drzely
kapacitu a nevybijely se, ale po mesici fitak hned hlasil vymenit
baterie. Druha sada taky. Pak jsem koupil Recyko+ a u tech to dela taky.
Tak si myslim, ze je ten fotak nejak haklivej na vnitrni odpor nebo
pokles napeti.

Martin Hanek